torsdag 21. juni 2012

Boktema ~ Bokfrokost



Ukas Boktema hos Anette er 
BOKFROKOST


Nå er det lenge siden jeg har vært med på Anettes boktema - det har liksom ikke blitt sånn. Men denne gangen vil jeg delta. Bokfrokost er jo morsomt, selv om det er sjelden jeg leser bøker ved frokosten. Leser jeg noe da, blir det nettavis eller blogg. Men bok til frokosten er jo slett ikke ille.


Min frokost i dag bestod av Yoghurt Naturell og hjemmelaget müsli. Den er kanongod, og oppskriften finner du her. Sammen med müslien er det godt med iskaldt vann, og kaffe hører med, mer som en avslutning. Mmmm - Zoegas på morgenkvisten er et must.
Tilbehøret består av "Små sitroner gule" av Kajsa Ingemarsson. En koselig bok, om det å ta sjansen...

Flere Bokfrokoster finner du hos Anette.

6 kommentarer:

  1. Så fint bilde og herlig frokost Sigrid:-) Den boken har jeg på ønskelisten min, så jeg er spent på å høre hva du syntes om den. Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Denne frokosten må man bli glad av! Iallefall av den herlige cerise fargen! ;)
    Boka har jeg ikke lest, men er nysgjerrig på den...
    Passer på å ønske deg en fin St.Hans-helg!

    SvarSlett
  3. Hjemmelaget smaker alltid mye bedre enn de kjøpetypene og sammen med en bra bok kan frokosten neppe bli bedre :)

    SvarSlett
  4. Så flott bilde - og boken er jo bare helt nydelig! Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde!:) Så ut som en herlig frokost:) Hjemmelaget müsli hørtes veldig spennende ut:) Har selv aldri laget det tidligere, så skal sjekke ut oppskriften:) Så ut som en herlig bok:) Kos deg videre på denne mandagen!:)

    SvarSlett
  6. Har läst den boken och gillade den.


    Nu hoppas jag att sommarsol och värmen kommer för att stanna. // Lissen

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)