tirsdag 5. juni 2012

Heklet veske...

Etter å ha strikket poncho til meg selv, og som innehaver av en god del restegarn, ble jeg inspirert til å lage noe mer til meg selv - av restene + litt nytt. Syntes Paris bomullsgarn kunne egne seg til hekling, så jeg gjorde det enkelt for meg selv ved å søke på DROPS-sidene på internett med søkeordene hekle, dame og Paris
Det dukket opp mye spennende på skjermen, men jeg falt for en heklet veske med mønsternummer 120-10.

Siden jeg hadde noe restegarn jeg ønsket å bruke, ble fargene litt annerledes på min veske enn på mønsteret.


Veska ble foret med ensfarget bomullstoff og en rest "LilleMartine"-stoff ble lomme. En rosa glidelås ble sydd på for hånd. Ingen nøyaktige, bittesmå sting, men litt røft og unøyaktig. Passer perfekt til meg det.

Jeg har tidligere "sendt inn" et bidrag til Pinnekrokens utfordring # 28, "Til deg selv", da under kategorien strikket. Denne veska blir mitt bidrag under heklet.
Flere strikkede og heklede bidrag til den utfordringen finner du her.

2 kommentarer:

  1. Så fin og søt den er. Ha en flott onsdag.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Du er trukket ut som vinner av utfordringen "Til meg selv", i kategorien heklet.
    Send oss adressen din på pinnekroken@hotmail.com , så sender vi en premie.

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)