søndag 16. februar 2014

Takknemlig uke 7


Uke 7 er straks over, 
og jeg har fortsatt mye å være takknemlig for.


946. Betale regninger. At man har penger å betale regningene med er jo en velsignelse i seg selv... ;-)
947. Interessant norsk-forelesning med språkdebatt
948. Nydelig torske-middag i kantina
949. Nytt strikkeprosjekt, med ny strikkemetode
950. Endelig litt effektiv tid på keramikk-verkstedet
951. Hjemreise med ferje, bil, tog og buss. Så kom jeg hjem et døgn før jeg forventet
952. Strikking på toget og lydbok på bussen - da går tida fortere
953. Leke proff ankel-taper, etter at Mannen vrikket foten.
954. Kjøpe garn til genser, til meg selv. 
     Gammelt mønster = mimring!
955. Hente Eldstesønnen og kjæresten på båten; vinterferie
956. Strikke og se på OL. Får trøste seg så godt man kan, når resultatene uteblir
957. Rolig lørdagskveld. I like!  
958. GULL til Jansrud!! 
959. Levere arbeidskrav i ped, hele 20 timer før fristen... ;-)
960. Lese ferdig bok nr. 11 i 2014.


Ready for;
... uke 8

1 kommentar:

  1. Hurra för pengar att betala räkningar med - och för allt annat vi har att vara tacksamma för!
    Önskar dig sköna dagar i veckan som kommer!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)