søndag 15. juni 2014

Takknemlig uke 24


Den siste traveluka før sommerferien er over!
Mye å være takknemlig for denne uka også.

1201. Hektisk pinsehelg med lesing, lesing og atter lesing på programmet.
1202. Luther og reformasjonen, interessant.
1203. Koselig besøk av gode venner midt i eksamenslesinga. Nødvendig energi-innsprøytning!
1204. Siste praksisdag. Litt vemodig.
1205. Reise nordover med Hurtigruten, siste gang dette semesteret.
1206. Effektiv lesetid på biblioteket på Høgskolen. Her er det snakk om siste innspurt :-)
1207. Interessante nettforelesninger. Forhåpentligvis vel anvendt tid i forhold til eksamensoppgavene.
1208. Få resultatet på forrige RLE-eksamen, den om verdensreligionene - og dobbelsjekke det resultatet opp til flere ganger før det faktisk går inn at det står en A der... Hvem hadde trodd det?!? :-D
1209. Sove godt natta før eksamen
1210. Få sånne eksamensoppgaver som gjør at man kan velge bort det man ikke kan så godt, og svare greit på resten.
1211. Få spørsmål direkte knytta til en av de nettforelesningene jeg så dagen før. Vel anvendt tid var det...
1212. Følelsen når du har levert eksamensbesvarelsen, og du vet at du har klart deg bra, og samtidig vet du at dette var siste eksamen dette semesteret. Den følelsen!
1213. Sommer, sol og det å kunne ta buss og tog hjem. Ferie!!
1214. Å ha verdens beste ektemann, som feirer halvveis til 90 ;-)
1215. Gjøre ferdig det heklede teppet jeg begynte på i januar.


Jeg er fortsatt litt høy etter å ha brukt så mye tid på eksamenslesing og arbeid de siste ukene, 
så jeg har ikke helt funnet ut hvordan det er å ha fri, 
men pulsen har roet seg og skuldrene har senket seg 
- så nå skal jeg nyte fridagene,
med lesing(?!), av sånne bøker som jeg bare har lyst til å lese, og håndarbeid og litt hagearbeid og bare kose meg.

1 kommentar:

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)