søndag 14. august 2016

Takknemlig uke 32 - 2016


Ei uke i "knekken" mellom ferie og jobb,
som jeg hadde litt blandede følelser til på forhånd.
Jeg har gledet meg til å begynne på jobb for fullt (med elever),
men jeg fikk ikke gjort så mye i ferien som jeg hadde tenkt,
og det føltes litt ... tungt eller dumt eller ...
Uansett ligger høsten og et nytt skoleår foran, og etter å ha jobbet halve uka, 
kjenner jeg at det blir bra å komme i gang igjen!
Flere velsignelser er i sikte, og denne uka er jeg takknemlig for:


2081: Verkstedbesøk som blir billigere enn antatt!
2082: Besøk hos storebror
2083: Timer på IKEA (kan også være det stikk motsatte av en velsignelse)
2084: Trygg hjemreise
2085: Første arbeidsdag etter ferien med innlagt museumsbesøk
2086: Billigere tilhengerleie enn først antatt!
2087: Planlegge høsten i ungdomsklubben i kirka
2088: Godfølelsen ved å være tilbake på kontoret etter ferien
2089: Godt samarbeid med gode kollegaer
2090: Kompetanseheving
2091: Være i rute før skolestart - en god følelse
2092: Ryddig hjemmekontor
2093: Lørdagskos med hjemmelaget gryterett
2094: Rolig søndagsformiddag før jobb
2095: Ønske elevene velkommen til internatet og skolen

Første skoleuke dette skoleåret ligger på vent...
Ha ei fin uke!

1 kommentar:

  1. SÅ skönt när man kan var tacksam över timmar på IKEA - det KAN ju vara tvärt om, som sagt!
    Glada överraskningar hos mekanikern är inte heller dumt :)
    Ungdomsklubben i kyrkan? Blir väldigt nyfiken på vilka ni är och vad ni gör :)
    Önskar dig en fin vecka!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)