torsdag 4. august 2016

Torsdagstema: I like

Jeg hadde planer om å få gjort veldig mye i sommer.
Alt som ikke har blitt prioritert gjennom året.
Det sier jeg selv at det ikke går.
Men jeg har fått slappet av og lest og gjort håndarbeid.
Og det liker jeg. :-)

Det hender at jeg er innom Pinterest 
for å få noen gode ideer eller bli inspirert til å forsøke noe nytt. 
Noen av ideene setter jeg ut i livet.
Som å hekle grytekluter - etter et mønster på et teppe.
De ble sånn...


Morsomt mønster å hekle.
Kanskje blir det flere.

I like
Du finner flere bilder å like ved å trykke på bildet


5 kommentarer:

  1. Härligt somriga grytlappar!
    Handarbete är skoj - och avkopplande.

    SvarSlett
  2. Härligt färgglada grytlappar! Fin avkoppling att virka!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  3. Så fine grytekluter.
    Dei ser litt innvikla ut, men du har vel god oppskrift...

    SvarSlett
  4. Sommaren har varit varm och skön så det är skönast att njuta. fint handarbete du fixar
    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)